diumenge, 28 de juliol del 2013

Zaida - Bhimphedi - 28 juliol

Un dia més a Bhimphedi  m’he despertat  i després de 3 dies, encara no em creia que estigues un altre cop aquí amb els nens, tenia moltíssimes ganes de tornar.

Al matí vam anar a classe de dansa, vaig acabar amb agulletes com sempre, però ho vam passar genial. A la sortida vaig comprar un dolç típic del Nepal que es diu ‘’fulaura’’ i ho vam menjar a Balmandir amb un deliciós te.

Cap a mig matí vam menjar Dalbat que havia preparat en Ram, el cuiner. Com trobava a faltar el seu sabor. M’agrada veure com menjen la resta de nens, es menjen plats d’arròs enormes i sempre repeteixen, es increïble el que poden arribar a menjar aquets nens.

A la tarda, la meva companya Marina, va preparar uns jocs per els nens molt divertits: el joc de endevinalles, un joc amb una pilota per aprendre els noms de cada persona, etc..

I per la nit vam sopar un altre cop el famós Dalbat, vam estar parlant una mica amb els nens i ens vam anar a dormir, esperant que sonés el despertador per tornar a començar el dia a Balmandir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada