dimecres, 10 d’agost del 2011

10/08

(Quique)

Ens aixequem com podem i anem a entrenar.

Uff.
Estic cansat.
Vull dormir. I una dutxa calenta quan m’aixequi.
I aquest meló amb pernil del que parla la Marta a no sé on.

Passada la tonteria, entrenem, ens dutxem amb aigua freda com cada dia (no hi ha res més saludable) i marxem cap a Hetauda per última vegada…, amb la Benni!!!

Com tot el que es fa amb ella, el viatge és divertit. Tot i que no em aconseguit que ella vagi a dalt de la furgo…
La Benni ha anat ben acompanyada pel Dayaran (el nostre amic inseparable) a dins de la llauna de sardines que és l’autobuset d’Hetauda.

Comprem moooolt material de neteja (tinajes XXXXXL i raspalls per rentar la roba, escobilles pels w.c, llexius i altres per neteja dels terres, sabons varis, estris varis…). En realitat ni m’enrecordo.
Tres ventiladors d’aquests de sostre per la library. 26 bombetes que falten a l’orfenat…

… i una cuina de gas per la Benni.
Està super-contenta.
I ens l’enduem a dinar, cosa que no està massa acostumada a fer.

Quan tornem cap a Bhimphedi se’ns posa a ploure “a saco”, així que baixem del sostre de l’autobuset fets un pollos.
I així arribem al village meeting.
Assistents: Rajendra, Madop, Surendra, Mònica, Laura, Dayaran i jo.
Parlem de mil coses que poden ser interessants pel poble, i d’altres que no ho son tant. De la manera de veure les coses que tenen cadascú, de la nostra… I de tantes altres coses que necessiten un informe a part (divertit seria, la veritat, perque hi ha cada perla…).

No sé si el voldrà fer un altre, però jo ara estic cansat i sense idees.
Així que deixo d’esriure i em despedeixo del bloc.

Ha sigut un plaer.
Ens veiem a casa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada