divendres, 5 d’agost del 2011

05/08

(Laura)

A les 7h del matí em desperto,mig zombi, per anar a la “Dancing class”.Quan arrivo allà, tothom ja està en marxa des de fa estona.Vulgui o no,la música fa que el meu cos comenci a activar-se. Primer observo com ballen els demés, desprès el profe comença a
ensenyar-nos nous passos de ball. Tenim uns miralls al davant per poder-nos mirar com fem els passos…prefereixo no fer-ho perqué si em miro no puc continuar de lo “patosil” que em sento. Les nenes que estan per allà m`ajuden,jajaja,pobres,tidran feina amb mi..
Han vingut els nostres nens a la classe,les nenes,sobretot,tenen un ritme i una gràcia ballant que ja la voldria jo! El profe em diu que ell m´enssenyarà a ballar en plan Nepalí, cada vegada que intento seguir els passos em peto de riure jo sola,entre que la música va molt ràpida,i hi han molts canvis de passos a seguir,em faig uns lios tremendos..pero no desisteixo.
En acabar la classe,ja són casi les 9h,cap a casa a esmorzar.Aquesta Mònica porta una marxa que no se l`acaba…sort que abans d`arrivar a Bhimphedi em dèia que ella pels matins no serveix per res…….training,dancing….a veure si serà que porta “pil.les alcalines” incorporades,d`aquestes que no s`acaven mai??
Matí a l`orfenat amb els nens rentant caps dels petits,treient més polls,fent discursos sobre l´importància de la higiene,de dutxar-se cada dia, de rentar la roba…difícil i molt
costosa feina aquí, al nepal. He parlat amb la Maya, la que s`ocupa dels petits, dient-li que la seva feina és ocupar-se principalment de que tots els petits vagin nets i tinguin la roba neta, ella riu..però a mi no em fa cap gràcia. Els llençols-sac del llit del Ramesh-petit, fèien una olor a pixat que et tirava d`esquena, al.lucinant com podia dormir amb aquesta brutícia. He agafat tot el llit i l´he tret a fora per rentar-lo— peró,realment no li donen la impotància que caldria a la higiene. Altra vegada un discurs per a tots..Crec que ho han entés. Ajudaran al Ramesh a deixar de fer-se pipi al llit aixecant-lo a la nit per anar al labavo,i m`han promés que es dutxaran cada dia…a veure si serà veritat!
A la tarda no ha parat de ploure, semblava que s`acabés el món, hores i hores sense parar i amb una intensitat que necessitàvem una barca per sortir de casa. Hem aprofitat per preparar feina, que en tenim molta.
A mitja tarda, la Beni ha aparegut a casa amb “Roxy”, no recordo si ja us hem explicat què ès?,doncs es tracta d´un licor, bonissim per cert, que tenen aquí. Ens ha posat un got a cadasqun i…vinga…a brindar per ella! Més tard ha aparegut el seu pare, el Sàgar i les nenes, el Susan,..i ja erem suficients per fer una mini-party. Ens hem posat a ballar com a “locus”,i, creieu-me, ho hem ballat tot, des de “l`aquarius” del Raphael fins el “waterloo” d`Abba….gràcies Marc per la teva música…no saps la marxa que ens dòna!.
La veritat és que hem rigut moltíssim, i ja ens tocava una mica de “locura i desenfreno”…aquest “Roxy” és màgic!!
Amb el cap “empanat” i el cos que encare ballava,… cap el llit….a dormir-la!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada